vrijdag 5 november 2010

Vroem.

Papa en vriendinvanpapa hebben een nieuwe auto gekocht, gezellig met zn tweetjes. Ze zijn er ontzettend opgewonden over dat ze een witte Mitsubishi Outlander hebben gekocht. Een grote witte auto met vier wielen, een stuur en een motor er in. Maandag kunnen ze hem om 11 uur ophalen, twee dagen eerder dan gedacht. Maar nu is er een klein probleempje, papa en vriendinvanpapa willen heel graag groot enthousiasme van Charlotte, maar Charlotte is helemaal niet zo geïnteresseerd in auto's.

Af en toe begint papa over de auto, wat ik helemaal niet erg vind, een nieuwe aankoop van zo'n bedrag, daar moet natuurlijk wel heel wat denkwerk in komen te zitten. Maar als ik dan rustig reageer en empathisch hmhm zeg, dan vormt zich een irritatie in het innerlijk van papa. "Het boeit je echt helemaal niets he?" Tsja, niets is wat overdreven, ik ben blij voor papa, maar toch, een auto blijft een auto, en een Charlotte blijft een Charlotte. Sorry papa en vriendinvanpapa, ik ben wel blij voor jullie hoor. Zelfs een blog erover, boffen jullie even!

Het is trouwens ook een automaat moest ik van papa zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten