dinsdag 15 maart 2011

Ambitie.

Waddup, dit vond ik ineens op mn laptop, zelfgeschreven naturally.

“Ik zal altijd matchend ondergoed dragen.” Ze houdt haar hand op haar hart zodat het een belofte is. “Ik zal nooit meer mijn nagels bijten, elke avond mijn make-up er af halen, elke ochtend mijn bed opmaken en niet meer vloeken.” Twee keer per dag tanden poetsen is te weinig, het moet drie keer worden. Elke ochtend haar benen scheren, dat belooft ze zichzelf.

“Wijn, bier? Iets zoets?” Met vragende ogen werd ze aangekeken. “Doe maar water, of thee, groene thee als je hebt?” “Wat is dat nou voor iets? Het is vrijdag, je moet alcohol, je bent jong.” Het was niet veel minder dan ze had verwacht, niemand begreep hoe zij haar leven wou beteren, zij zijn minder volwassen, snappen niet wat belangrijk is in het leven. “Ik drink niet meer.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten