zaterdag 22 januari 2011

Ik heb geen tweede naam.

Eigenlijk ben ik heel egoïstisch, buitengewoon egoïstisch zelfs. Ik denk het liefst alleen aan mezelf, ik schrijf het liefst over mezelf, ik praat het liefst over mezelf en ik ben het liefst mezelf. Mijn eigen interesses zijn het interessantst. Mijn smaak is het best. Mijn stijl is het meest stijlvol.

Ik help alleen maar mensen om me beter over mezelf te voelen. Ik verdien geld om aan mezelf uit te geven. Ik dieet om mezelf mooi te vinden en ik eet om mezelf een plezier te gunnen. Ik ben bijzonder egoïstisch. Ik doe vriendelijk zodat mensen mij vriendelijk vinden. Egoïstisch zijn is makkelijk. Ik maak me helemaal geen zorgen over anderen, zo lang het maar goed gaat met mij. Ik ben belangrijk. Het nieuws volg ik niet, want ik heb hier nog nooit iets over mij op gezien. Ik werk om geld te verdienen, voor mij. Ik studeer zodat ik meer weet. Ik douche omdat ik dat fijn vind. Ik draag sokken omdat mijn voeten dan warm zijn. Ik luister naar mijn rij-instructeur zodat ik later veilig rijd. Ik doneer aan KWF kankerbestrijding zodat ik later zekerder ben van betere gezondheidszorg, mocht ik kanker krijgen. Charlotte Janse is de belangrijkste persoon in mijn leven, ik leef nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten